יזכור – אתר ההנצחה לחללי צה"ל/דף נופל

ליאור שי
רס"ן ליאור שי סיים את השנה הראשונה של לימודי ההנדסה בהצטיינות, אבל חיזורי חיל האוויר אחריו היו חזקים יותר: הוא פרש מהאוניברסיטה וחזר לשירות קבע כסגן מפקד טייסת.
שי, בן 28, גדל בהוד השרון ובתקופה האחרונה עבר יחד עם אשתו תמר להתגורר בבסיס חיל האויר בתל נוף. רק לפני ארבעה חודשים נולד בנם הבכור נועם.
"לליאור תמיד היו תכונות של מנהיג אבל הוא דווקא לא חלם להיות טייס. הוא זומן למבדקים לקורס טיס, עבר את כולם בהצלחה וכך נכנס לעולם שהקסים אותו", סיפרה אמש אמו מזל.
עם תום שירות הקבע שלו, החליט ליאור להשתחרר מהצבא ונרשם ללימודי הנדסה. את שנת הלימודים הראשונה שלו הוא סיים בהצטיינות אך אהבתו הגדולה לטיסה והחיזורים מצד חיל האוויר, גרמו לו לעצור את הלימודים האקדמיים שלו לחזור לשירות קבע כסגן מפקד טייסת.
"דיברנו עם תמר כמה פעמים בטלפון מאז ששמענו על האסון ועכשיו חשוב לנו לחזק אחד את השני", אמרה מזל, "נועם התינוק היה האושר הגדול של ליאור, וליאור היה ילד טוב, אבא טוב ובעל טוב".
סרן א', חברו של ליאור מטייסת דורסי הלילה, סיפר אתמול כי "ליאור הצליח בכל מה שהוא עשה. אפשר לומר שכל דבר שהוא נגע בו, הפך לזהב. תמיד היו לנו שיחות על העתיד והיה ברור שהוא יגיע רחוק".
" הוא היה אבא מאוד גאה ומאושר", סיפר סרן א', " הוא היה מסתובב עם נועם בבסיס, מביא אותו לטייסת ומראה אותו לכולם ".
הגדרות כלליות כניסה למערכת